Monday, August 29, 2011

sadis betul


Entri x de gmbar...

lama x update blog...citt...padahal bru 2 har x hap det..

( wooo...wooo 2 hari tu dah kira lama tau..) aku..rindu betul kat blog aku ni...n of course u oll kawan2 ku sekalian...

( cup cup...sayang cket)

alkisahnye...2 hari aku di serang encik CB...ntah macam mana boleh terjebak...pon x pasti...2 hari jadik penunggu setia Mr JaM...sampai lembek...x de hape dah nk buang..

yg paling kesian...fatnin pon kene jugak...sebab dia kan BF...huu...kesian dia...

g klinik...

Doktor : “ape sakit??”

Aku : “sakit perut+ cirit birit+muntah+loya”

Doktor : “hai...awal awak kene...biasanya org kena sakit ni bla hari raya..”

Aku : ( laa...mana la aku tau dah nk jadi...boleh ke tangguh sakit ni sampai hari raya..) cakap dalam hati je...

Doktor : “nampaknye kene injek ni..”

Aku : erkkk?...

Terpaksa la tadah Bon bon aku untuk di injek..

Tu la alkisah sadis...terpaksa tuang puasa hr tu...

Sekian..

TQ sudi baca...

No comments: