Wednesday, August 24, 2011

korang...ada petua tak??


Salam...

Kawan2...

Korang ada petua x??

Macam mana nak lebatkan rambut baby??

Fatnin dah 6 bulan dah...

tp rambut dia still banyak tu je...

Bila la boleh ikat rambut tu...

bila la boleh tocang rambut tu..

bila la boleh pakaikan riben ke...hair clip ke...

(jeles tau tgok hair clip comel2)

huuuu..

korang ada petua tak??


tQ sudi kongsi...







7 comments:

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

nk copi entry somalia erk...

sila2 :) terima kasih

cx's said...

alahai. comel gilak comel si kecik ni. geramnyeee~~~ nk lebatkan rambut? maybe blh bli myk rambut bunga raya. tp not sure sesuai ntk baby or not. tkpe, lame2 rmbut dia ade la tuh . sgt comel. tgl kiss sikit bleh bg phk cx? heehe gggerammm~

nora rashid said...

cX's nk kiss byk mn tu...hihi...kna bayar...anak dara tu...haha

hazlan : haah...boleh kan?

rynn said...

kalau mase mengandung minum air kelapa mmg rambut bby akan lebat n cantik tp kalau da bersalin nk lebatkn cam ne eik.. huhu tatau... maybe kalau baby b.feeding, mamanye ley minum air kelapa kot..

Chempaka Sari said...

ini mak saya punyer petua lah kan..cer akak try letak minyak zaitun kat rambut anak akak...

cx's said...

heheh. alahai tkpe. cx pon ank dara. huhu.. bolehlah *merengek hentak2 kaki

Ayen... said...

petua memang xdelaa cuma nak bagitau yg anak akak ni comel laa.....