Tuesday, August 23, 2011

buat roti kat bilik guru??...


jangan korg salah anggap pulak...kt skolah bukan saje tpt mengajar tau...bila ada masa terluang ada benda lain yang jugak berfaedah boleh kita buat...

bersempena hari raya yang bakal menjelang tiba ni kan...hape kata...belajar buat roti...sanggup tau angkut oven yg berat bagak tu datang sekolah semata2 nk buat roti..tq ye kak su...comfirm lepas ni aku tempah oven amway tu ngn ko..haha



abaikan bentuk yang pelik itu ye..



tukang penyebok...pantang dgr bunyi "ting" haa!! dah masak...!!


kakak2 yg riang sokmo...bergusip..hik2


rakan blogger cikgu Man

man.. ko stakat sapu telor je?? aku pon pndai...haha



tukang wt kuar roti dr oven...mu kn kebal...bkpo pkai glove weh arif?





hasilnye...terliur x?? ambik gmbo dlu sblum kena kebas...


weh, sabo weh...igt!!...ko tu posa!!





8 comments:

CikGu Ma said...

uish...cikgu nora....kena potong bonus ni, bukan rite buku murid, tapi buka restoran tak berlesen kat skolah yea...hihi...

sama mcm kat skolah saya la...tp bulan posa semua cikgu cuti memasak kat sekolah..(",)

cik aisha said...

wah roti panas2 dari oven....best2.

Kancil 8349 said...

wah...hebat bilik guru nie...esok lusa jadi kedai jual roti..tapi seronok kalau guru2 berkumpul seperti ini...merapatkan hubungan antara guru...eyalah...masing2 sibuk mengajar...tapi bila ada satu acara seperti ini...berkumpullah guru2...

ada yang tukang cerita, tukang makan dan segala tukang boleh kita lihat...hehehe

nora rashid said...

cikgu Ma : rite jgk buku..masa tunggu roti masak..haha

cik aisha : panas...tp bukannye boleh "ngap" kt citu...huuu

sang kancil : betul kan??? salah satu cara nk rapatkan hubungan...time ni la boleh release tension..kan kan??

Ummi_Rosalicious said...

sedapnyaa~!! suka roti sosej.. pos sini sikit :D
jom join ummi 1st Lucky Draw !

cik zila said...

sedapnyer kak nora.. :)

Run Away♥ said...

wah...mcm sedap jew kan gebu...;d

cikguden said...

aktiviti masa lapang ek. huhu