Friday, August 05, 2011

dapor ku berAsAP...tolonG!!!

Go to fullsize image
entry pendek di pagi jumaat yang hening sunyi sepi tanpa jeritan hiruk pikuk budak2 kat atas bilik guru...

( sebab budak2 skolah aku ni asal puasa je tido...klu x puasa pon tido jgk...letih konon...!!)



cita nye macam nie!!!!


suspen...suspen....dapur rumah aku berasap....

berasap ye....bukan = terbakor....

sejak bulan ramadhan yang mulia ni....aku dah mula "mengotorkan" dapur yang sebelum ni berkilat dan memancar suci murni ( ayat puitis...hekk' tuiiii...)

makna nye...secara OTOMATIS...aku rajin memasak!!..hehe....

tp kan...betul jgk kata org...masa bulan ni la kita nk cuba masak macam2...( termasuk la pn nora...hihi )..paling syok...sampai je skolah...x de topik lain ...

antaranya :

aku : WEH...hr ni berbuka ko msak ape eh?...

k.Eja ( bukan nama sebenar ) : hmmm...aku masak kat bazar je...( dengan seriusnya...)

aku : oooo...( dengan confidentnya)

ehhh? bru tersedar...laa...rajin kawan aku ni tolong pak cik bazar masak...hahaha...


No comments: