Tuesday, August 09, 2011

bukit tinggi resort


maaf ye...bukan bukit tinggi kat klang nunnn ye adek2 sekalian...ni bukit tinggi, bentong pahang...

selama dah lebih 5 tahun bermaustautin di bentong ni rsanye baru 2 x aku g ke bukit tinggi ni...kali pertama masa jamuan akhir tahun sekolah...punye la grand...buat kat bukit tinggi uu...x maen la kat dewan sekolah...apetah lagi kat kantin ( hape kelass??...)

Kali kedua g sana...baru2 nie...( aku pon da lupe tarikh tu bile..ekeke)...tu pon lps dgr org cakap kat sana tu best...sejukkk...hmmm...

Try la bawak anak2 pegi sana...dengar kata ada rabbit farm...dan rabbit2 tu di biar lepas macam tu je...( tangkap sekor wat satey sedap gak wt berbuka...yum..yumm)

Kt umah dah siap2 bagi abang iyas minum susu...( takut muntah dalam keta...jalan berlingkaw2 ko...aku pon mabuk2 ayam...)...

tiket pon xde la mahal sgt...berbaloi...RM 12 bg dewasa n free bg kanak2 bwh 3 tahun..

nk msuk rabbit park pon kene bayor..RM 3..( maybe sbb kos nk bli makanan arnab2 tu yang banyak..)


budak 2 beradik yg masih x mandi pagi...sebelum bertolak ke bukit tinggi



Perjalanan ambik masa dlm 35 minit je dr umah aku ( taman kolej bentong)...tu pon naik keta aku...(klu naik keta laki aku...mybe dlm 20 minit...terhegeh2 panjat bukit..)


meh layan gambar....


kat JAPANESE TEA HOUSE...cantik taman kat cini...mcm kat jepon plak..

berbukit bukau...banyak no tangga...x larat aku nk kejor abang iyas...hunsshhh...hunsshh

(Kembang kempis idong mama nie..)



viewing yang sangat cantik...



peace!!

Rasa macam nak bli tanah kat citu...nk buat umah...pergggh..( mampu ke??...)




relek jap...letih ooo

sungguh mendamaikan...

mama n abang iyas..

ikan yang super dem0k..



mama, papa n fatnin

No comments: