Tuesday, November 22, 2011

RAHSIA WAJAH CANTIK BERSERI..


salam..

xde idea nk hapdet blog...hujan2 macam ni...lg syok nak tido je...

meh nk kongsi petua ngn kalian semua...

Tipsnya Senang Sahaja..

Tak Perlu Beli Pencuci Muka Yang Mahal-mahal...

* Bangun awal pagi utk solat subuh. Air wudhuk yang mengenai muka boleh menegangkan kulit.

* Menunaikan solat zohor di tengah hari. Air wudhuk yang mengenai muka boleh mencerahkan mata.

* Tidak melalaikan solat Asar di waktu petang. Air wudhuk yang mengenai muka boleh membersihkan kekotoran asap & habuk siang.

* Tidak berlengah utk solat maghrib. Air wudhuk yang mengenai muka boleh menghilangkan bau di hidung & mulut.

* Sentiasa ingat solat Isya di waktu malam. Air wudhuk yang mengenai muka boleh menceriakan wajah dari kemungkaran.

senang je kan??...x payah nk suntik botox, vitamin C segala bagai...cukup dgn laksanakan perintahNya...Insya Allah...awet muda...

tq sudi baca..


10 comments:

sophietarmizi said...

betul tu...padahal sekejap aje...tp masa jumaat, ramainya kaum adam tgh makan masa khutbah dibacakan. memalukan betul...eiiii....solat tu kan tiang iman....huhuhu...

Badrina Ibtisam said...

Nice entry! *thumbs-up!!*

mielajasmin said...

btol2.. hehe :)

diana said...

terbaik..!!..
lebih semulajadi kan kecantikan tu..:)

Lai Qma said...

aah kan..tak susa p0n..
amaln setiap ary..sume 0rg mampu..

ziana said...

aahhh kan tak perlu belanja duit pun..dari air muka dah boleh nampak

anitadiana said...

terbaikkkkkkkkkkkkkk...jimat tak payak pakai botox ke apa nak cantik...

afzalsukasuki said...

info yang berguna pepagi jumaat nih :) maceh :)

khairul said...

betul2..cuba amalkan

Pondok Usang said...

disamping itu juge dapat meredakan kemarahan..