Tuesday, November 22, 2011

kena TAG!!


salam...

fuhh....x bleh nk describe betapa bizi nye diri ini..isk2...org time cuti skolah dah boleh bersenang lenang...balik kg...aku??..huh!!...keje masih menunggu...tahun depan klau x dapat APC ke..best Employee ke..mmg aku mengamok..hehe..

tgok tu...bizi sgt sampai x sempat nk hapdet blog...dah la tu...x sedar diri ini dah di TAG...huu...sory ye dear Rasyidah Waheeda...akak x perasan diri ini di Tag...hehe

meh la akak jawab ye soalan2 tu...

11 things about me:

1) suka gelak x hingat
2) suka makan
3) sayang sangat kat firas zikry n fatnin awliya ( anak2 le..) n tak terkecuali bapak kpda anak2..kamarul azzuan..hehe
4) takut sangat kat lipas n cicak.
5) suka makan...lagi2 try mknan baru
6) mudah menangis klu tgok org nangis...even dalam tv pon...( sensitip jgk ni..)
7) mudah marah...tapi cpt cool..
8) suka melancong...jalan2..
9) mudah bosan dgn benda yg sama je..
10) pendengar yang baik
11) org kata aku ni mak lawak...tp..x tau la pulak...!!


soalan dari Rasyidah pulak..

Awak suka makanan yg manis @ masin

- Manis...semanis orangnye..hik2

Klau org negara asing telefon cakap ape?

- Helo...welkem to malaysia...

Penah tersalah panggil orang? buat apa?

- Buat donno je...berlakon ciket

Kalau rasa takut sangat2..awak buat ape?

- mmm...buat2 tido...

Suka x, makan taugeh?

- X berapa suka..hoho

Suka x kena selsema?

- Menyesakkan hidong..huh

Kalau diberi peluang beli barang 700++ kat kedai ESPRIT agak2 awak bli ape?

- Handbag kot...x pon jeans..

Suka cincin ke gelang?

- gelang

Suka x dengan G shock

- penah ada la dolu2...hehe

Penah rasa x orang suka kita?

- Of course!!...laki i le..hehe

Apa pendapat awak ttg game ini?

- Bagus utk tambah kwn..;)



3 comments:

CikGu Ma said...

jawapan jujr ke tu?hehehe

Kurang vs Lebih

nora rashid said...

jujur...hehe...

sophietarmizi said...

noya x suka durian....hahahahahah...