Wednesday, November 09, 2011

ape dah jadi la retis kita ni...

salam...

bosan...malam2 macam ni...layan bW lagi bagus...dah 2 hari x berkesempatan nk menerjah blog kawan2..baca entry apatah lagi meninggalkan jejak...

baru balik dari bercuti...dah la JEM yang amat...membantutkan selera nk balik Bentong semula..huuu

bukan nk cite pasal jem bagai...

nk cite pasal sorg retis kita ni...BAPAK SEKSI nk MAMPoS!!..

gambar?? kang ada si ANON tu komen lagik macam ni....

"jgn letak gmbr macam ni boleh x? buat tambah dosa orang je"

x sanggup buat cik ANON tu marah...hahaha

sambung cite retis tu plk....

ko bayangkan!!!....sampai ada org komen...adakah beliau tu org ISLAM...??

beb...!!

meh akak nk pesan sikit...jangan dalam IC tu je kata ko tu Islam...tapi pakai sluar jean ciput ala ala spender...t_t_k nk nmpk p_ti_g dh ( isi tmpat kosong sendiri)

malas nk tulis panjang2..kang bertambah dosa aku..

Astagfirullahhalazim...

nk tgok gambar minah tu??






tq sudi baca;)


4 comments:

Dina Ifhami said...

dunia da akhir zaman . :(

a r i l said...

nk wat cmne..berdoa je la :)

cIKhA said...

gtu la artis...sesedap rasa die je

Raidenovich said...

ingatkan siapa tadi..minah ni memang tak boleh blah dah kat mesia ni.