Thursday, September 29, 2011

minah bangang...

Salam tengah hari...

Tengah hari yang amat MEMBENGANGKAN aku...dengan karenah orang yang BANGANG!!

Dah la pg td agak bizi dengan kelas dan kije2 pengkeranian yang x penah habis...

Meh aku cite...

Jap2 td..aku dpt kol...

Tgok2 number..x kenal ni..x pe lah...angkat je la..kot2 mmber2 ke..

Aku : “hello”

Cik B ( ‘B’ stand for BANGANG) : ni Puan Nora.... ke?...

Aku : “ye saya...” ( agak malas nk melayan)

Cik B : saya ... dari bla bla bla..

Aku ( aghhh!! Sudah!!...org nk jual insuran la ni..)

Cik B : sambung bla bla bla....

Aku : “hmmm...x pe la cik...saya sibuk ni..” ( berbahasa..)

Cik B : “amboi..dan dan ye bizi ye Puan Nora..??” ( dengan nada menyindir)

Aku : “ hamboi2...sedapnye mulut engkau...!! aku mmg btul2 bizi ni...macam ni ke nak cakap dengan costumer?!!...macam ni baik x payah!!..”

( terus letak telepon)...

Agak2 betul x tindakan aku??...

Kalu korang???

6 comments:

cheqna said...

betul...
hahahaha
suka hati r kita nak bizi time2 tu pun...
sabar jela kak oi..

cikguden said...

tak patut dia cakap macam tu. tak respect customer langsung.

no2 tak kenal ni malas nak angkat.

speak on mind said...

Patutnya kau hamun lagi....kalau rasa tak cukup lagi, mai kita bergabung! Memang, aku pun selalu kena....geram!

chunna said...

haha.lolz. betula la tu. baik xyah layan terus. layan lebih nnt kita pn sama jd bangang mcm dia.adeh! sokong2 ur action=)

khairul said...

geram nya aku...

aisya said...

mcm biadap je cik B tu bcakap dgn org.. huhu