Friday, September 09, 2011

eh...eh...ada hati nk bagi aku surat CHINTA??




salam hari jumaat...

bila dah petang bru la berkesempatan nk jengah blog...bukan nye apa..pg td bizi...

bizi mengabihkan kuey raya yg di bawak oleh kawan sekerja..hehe...

..........

sbnarnya...aku tgh x puas hati ni...mmg geram sangat...

boleh pulak orang bagi surat chinta kat aku...x tau ke aku ni dah ada anak dua??..buta ke hape??

ni hah surat tu...



korang baca la sendiri... huh!!

hehe...kan dah terkena...

korang ni...sape la nk bg surat cinta kat 'mak budak" ni??...

surat cinta pakcik jaga parking ada la...


sbnarnya..ni surat saman parking...memang PADAN la dengan muka aku...dah sape soh x bli kupon parking...nah hambik kau...dapat surat chenta le..


x pasal2 melayang Sepuloh Hinggit...(tgh sesak2 lepas raya ni...huuu )

4 comments:

Noraien said...

untung laaah dpt surat cinta dr polis ea..hehee :D

mardiana said...

nyaris tetipu. huhu

nora rashid said...

noraien : surat cinta mcm ni xde org nk..huu..tahniah utk diri sndiri..

mardiana : hehe

N said...

majlis perbandaran mntak duit ry ? hehe..salam ziarah ^^