Tuesday, September 27, 2011

mahalnya!!


salam...

malam dah... baru la terhegeh2 nk hapdet blog...bizi memanjang...huh...lagi2 la dah lepas trial SPM...kna buat post mortem la, kna buat analisis la...macam2 kene buat...dah sape soh jadi ketua panitia..?...( huh x lapo aku nk serah diri..huu)

sebenarnya...bukan nak cite tuga KP...aku nk cite benda lain..

pagi tadi...mintak kluar ngn pengetua nk g servis kereta...( dah lebih Km dah...)...nasib baik x jauh mana...mintak dgn pengetua kluar 2 jam...takut lama nk servis...jadi aku kluar kol 10.30pg..

rupa2nya...sekejap je servis...ALHAMDULiLLAH...dalam 1 jam je...ada baki 1 jam...aku g la pasar...sebab masa ni je bleh g beli brg dapur..klu bawak fatnin & firas maknanya...balik saje2...x sempat nk bli hape2..

nk cite...

sampai je sana aku pilih la apa yg patut....

dn masa nk bayar..

dia timbang semua...( aku perati je minah tu buat keje..)

masa dia timbang daun sup aku...dia key in RM 5.80!!..

( terkejut aku...tp biar dulu..)

Bila dah selesai dia cakap “ RM42 kak..”

Aku pon tya “ dik...tgok resit boleh?...

Minah tu pon bg aku resit..

Aku : “ dik...nk tya eh...sayur ape eh yg 5.80? akak bli daun sup ni hah”

Minah tu dengan muka masam...timbang smua brg2 aku balik...

Sudahnya daun sup tu 65 sen je ye...!!

Bayangkan...kalu aku ni jenis x cakna...untung berganda2 la dia!!



pinjam daun sup mak cik google..

3 comments:

Izzuddin Fauzi said...

yay! Daunsup ditanam dalam pasu tu yang mahal sangat tuhh~~~ hahaha :D

N said...

daun sup import kot..sbb tu mahal..hehe

nora rashid said...

izudin : pasu lg mahal dr daun sup tu..huh!!

n: haha..ye la kot..import dr thailand!!...