Tuesday, October 18, 2011

hangit vs wangi


salam...

entry sakit jiwa...sakit jiwa ngn orang yang dah tau...tapi buat2 x tahu...

korang tgok kedua2 gambar di bawah...




Menghilangkan masalah bau badan




sekadar gambar hiasan...pak cik google mmg baik hati...



apa yg korang boleh bagitau?

bau ketiak yang sedap mmg org nak cium...

bau ketiak hangit??..

sanggup kah??...uweek...muntah hijau le...

kadang2 aku heran...kenapa org x perasan yang ketiak dia berbau...???...

x try ke cium ketiak sendiri??..

rajin2 le carik dlm google...tips2 elak ketiak bau kan banyak..

tQ sudi baca..


pissst : penat tau idung ini nk menahan bau hangit...huuu




6 comments:

Mamaleesya said...

xsanggup cium gituu hehe. Tp kalo kat train tercium gak bau ketiak bucuk ms berhimpit

niesa said...

kadang bila lalu sebelah da jauh pun masih bau lagi....pengsan

speak on mind said...

yang ketiak hangit tu jenis hidung tersumbat sepanjang tahun sebab tu dia pun tak tau aroma ketiak dia yang semerbak tu mampu buat orang loya dan muntah! very the sendu punya olangggg!

Pink Diary said...

nk bg tips la kt org ketiak tengit
1. balik rumah g cukur bulu ketiak
2. pastu amek berus gigi yg xpakai, berus daki2 hijau yg melekat dgn sabun
3. pastu bilas dan keringkan
4. spray la dgn body spray ke ape ke
ulang selagi ketiak dh x busuk

Fad said...

nak muntah..yerk...cf paling xsuka org keti hangit n mulut busuk...pnt tahan nafas...huhu

nora rashid said...

huu..tu la kan...x kan la org tu x perasan yang kita ni berkerut2 tahan nk muntah...

x nk bli perfume...bli le deodorant tu...bukan mahal pon...