Monday, December 12, 2011

salah sape??


salam...

aku ni...dh tgh mlm baru le terkial2 nk hapdet blog...siang2 hari x mampu...banyak tangan2 yang gatal nk tekan keyboard lappy aku ni...sorang nk tegok ottomen...sorg lagi pulak...boleh menyebabkan keyboard laptopku ini tercabut satu persatu...( sikit punye ganas anak dara aku...)

kali ni x nak cite pasal dorang....nih...tgok gambar kat bawah ni...agak2 korang lah..knape ye?..mcm mn ye boleh " rabak" macam tu skali bangunan tu....

meh nk cite...

hari tu g ke Kuala Krai.. (nenek sebelah abah tinggal kat sana)..masa cuti skolah mcm ni la boleh melawat dia...lagipon kesihatan nenek aku tu mmg x memuaskan...

singgah la kat bandar kK...mk sedara aku yg keje ket kdai berhadapan tu ckp.." along...nk tgok bangunan roboh x?"...aku.. " nak...nak!!"

mak aii!!!

bangunan tu asalnye 2 tingkat...nk tambah lagi 2 tingkat...!!! patut la roboh...korng nk tau yg akt tgkt atas tu nak buat ape??..nk buat sarang burung layang2 le...manyak untung maaa...


jenuh la nk kena byr pampasan kat "jiran 2" u ye...sblah tu kedai emas...nasib baik x de sape2 yg cedera..


pissst : agak2 salah sape?..bagi aku...yg salah engineer n majlis daerah...dh sape soh luluskan...?? tgok bangunan pon dh tau...x patut dapat permit..



SAMAN JGN X SAMAN....SAMAN JGN X SAMAN...( jgn saman aku...sudaa...)

tq sudi baca;)

5 comments:

mademoiselle liana said...

nk dpt untung punya psl sanggup buat kptsn ya last2 rugi diri sniri jgak...xsmpt dpt untung dh rugi..skrg tlalu byk org buat bgnan untk brung lyg2..

Santri T.P.I.N.I said...

ish ish...truknya. jenuhla nak bayar pampasan. teringat pula stadium terengganu yg runtuh dulu...

♪ cik katak ♪ said...

wahhhh gumbiranya main roboh2 ni eh. jenuhlah korek duit nk bayar

SeseDaP RaSa said...

mcm mana la dia bleh nak tmbah 1 tngkat lg..dpt kelulusan lak 2..

tieykah said...

haha.ni bgunan hok ado kedai kasut tok ayah kn?