Wednesday, July 20, 2011

siang = cekgu malam = misi

fuh...terpikir x korang?..

mmg cpt le minah ni kaya...

siang kije cekgu....

mlm kije misi plop...

isk2...bleh g mekah cpt ni...



sebenor nya...mmg aku jd misi...huhu...ank2 aku dmm...ni plk tmbah sorg lagi pesakit...huk2...jadi le 3 org smuanye...

penat le sikit minggu ni...bru je fatnin n firas baek dmm...papa plk demam....yg aku ni suara pon x ok lg...serak...nk ngjar pon x de mood....

org demam mmg byk peel...klu x sbo....mmg kene...x kena jegil..tak pon paling koman la...ada yg kne makan kasut...( isk2...kejamkah aku???)...

klu budak2...mmg merengek je 24jam...xpe..klu bapak budak?...lagu mno tu???

td bru d poliklinik damai..suhu bdn papa 39 degree...perghhh!!!!.... panas tu...bleh wt rebus telo sparuh masak!!.hihi....( klu dia bca entry ni...mesti kene jegil doh aku...).

ksian....

mkn pon x selera...

msa aku taip entry ni pon...

dgr org tua merengek..( buruk tau...)

plak tu..ing0s aku pon dah start meleleh...

demam jugak kah aku...???...

waaa.....




No comments: