Monday, July 18, 2011

kcian anak mama...huk2

Sbnrnya...dr petang smlm aku dah perasan..ing0s fatnin menjejeh2...huuu...jgn bawak ke demam dah la....


mlm td..fatnin x leh tdo...mcm tu la jgk ngn aku....bru nk terlelap...dia nangis...pegang dahi dia...woo...bole tahan panas...x kan demam balik kot..

bangun...suap ubat n bg susu kat fatnin..n sambung tdo...

x sampai 10 mnt..dia bgun lagi...alahai....

rupanya idong dia tersumbat..aku bangun lagi...g dapor...cari "mak" lesung ngn kunyit yg aku mintak dr pak cik ipin...aku tonyoh sampai kuning bontot mak lesung tu...n aku tempek kat batang idong fatnin...

kol 5 pg...

bdan dia mkin panas...gelabah jgk aku...papa dia plk xde...huu...

tpon ke ucu apik....mintak tolong antar g emergency...( terima kasih yg tak terhingga d atas pengorbanan ucu...sanggup drive dr sg besi ke bntong...terharu den..sob..sob)

kol 7....sampai kt emergency hospital bentong...dh kene g jabatan pesakit luar...pya la ramai makhluk Allah yg sakit...( musim demam la ni...)

nsib baek cpt giliran fatnin...jumpe doktor Alvina yg comel n friendly...TAPI!!!!....dah x comel doktor tu bila dia kata " bby u ni dah demam since jumaat, i kena ambik blood sample nk test..."


then..... kna tgu result plk...harap2 xde pape...lama tul 2 jam nk tggu...blik umah lah dlu...breakfast...bru tringat...x mkn ape2 selain biskut kering ngn milo je mlm td...

kol 10.30...g spital balik amik blood result...Alhamdullillah....x de infection...lega.....

cepat sembuh ye my dear...





No comments: