Sunday, May 16, 2010

hepi teacher's day!!

entry ni smpena hari guru...n something memeranjatkan aku!! aku dpt sms kol 1145 mlm..

slm cekgu...kami ni dr 5 kfl...nk ucap slamat hr guru...thaks (typing error gamaknye..)sbak ajr kami selama ini...mintak2 berkat dan doa cekgu..doakan kami lulus spm dan ampunkan dose2 yg kami buat kat cekgu..

aku pon balas...

tQ...amin..insyaallah..korg bole bjaya...

n dia bls balek...

k...kami bg ckgu bg hadiah ecok.....

aku bls lagi : wah!! dapat hadiah...amboi..cekgu xkisah...korg x bg hadiah pon xpe..korg dah wish slmt hr guru pon dah cukup bg cekgu...( sonot2....)

dia x puas ht n bls lagi

msti la ade hadiah cekgu...hahahaha...tp sprice ( sprice?? huuu...xpe..aku phm..)


dpt je sms nie..aku jd x sabar nk g skul esok...!!!...5KFL...ttp aku syg...wlaupon kdg2 ade saje yg wt cekgu pening,..korg best..

amierul(askar)..ammar (z).. ammar (l)..farez..arif fahmi..syafiq(koyan)..arif syafiq ...nazrin...bob..nine..saiful..abadi..khidir..fadil..hasraf..aidir..azmil...
wildaan..idham...khair..ibnor...syazariq..syairazi...shahmi...adry..k.anwar..azrul..jawad.
ismail...termasuk la..pian...izzat n khawarizme...(wlau dah pindah skul..)

cekgu sntiasa doakan yg terbaek buat korg...amin...

No comments: