Tuesday, May 25, 2010

hepi birthday!!

genap 30 thun aku di muka bumi Allah ini...alhamdulillah...aku masih dapat menyedut oksigen n membebaskan karbon dioksida yang diperlukan oleh tumbuh-tumbuhan untuk menjalankan fotosintesis...( ape aku melalut neh..)

da tua rupenye aku...welcome

anyway..ada insident klako..( klako la bg aku...) pd 24 mei lepas..huuu...igt buleh le clebrate bday ngn hubby tercintan..mn nk tau.yg aku n hubby diserang CB!! huu..seharian la kt umh tnpa ke mana2..huu...

to the club..30's club..kate jintat (one ofmy bff) welcome to 3series..klu dpt BMW 3 series ok gak...



ni kek yg aku tmph khas utk clebrate ngn student2 ksayangan aku...5 KFL..( sendiri punye bday..sendiri beli..huu...xpe la...skali skala bersedekah...)

n seronok btul ble tgok dorg mkn..mcm x mkn sbulan...x sampai 5 minit..kek yg cantik tu da tgl kotak je..hahaha

anuway..i'm happy clebrating my best day with u all...n next thing that we will do..igt ye...genting trip this coming june..right after skul holiday!!.. yeehaww!!!

No comments: