Tuesday, February 23, 2010

mandi manda..

one upon a day...hehe,, mandi kolam...location...bukit cerakah...msa ni..x tau nk g mn...abah n ma decided..jom g umh mak su @ bndr putera klang...lgpon adik aku...angohg...dh janji ngn ank2 mk su nk bli kek....( aku rsa dah 1 thun..tp x bli2 pn heh...bru dpt PTPTipu kn....)...

smpai kt sana...first mkn kek dlu....sedap.!!! sbb free!! hehe...n ps tu bincang...nk g jln mane ek..? ayah su kta,, jom la bwk budak2 mandi kt kolam renang..kt bukit cerakah...nape pilih lokasi tu?...pelik gak aku...x pe lah...jom lah...yg geram...firas x nak naek keta ayah su, igt nk naek naza ria ( x penah naek) last2 di sebabkan budak kecik tu dah "selok" a.k.a...nangis mcm ape dah...so terpaksa la aku drive...follow ayah su...iiiee...geram tul....

patutla ayah su suka dtg cni..rupe2nye...xde org!! org ramai x tau kt ctu ada pool....hehe...x pe..aku dah pecahkan rahsia nie...hehe...aku ni mcm x penah g bukit cerakah...pdhl dah brpe kali tah...yg best, cycling naik atas...byrn x mhl...rm 3 je...penah la g msa zaman grunge dlu...msa kt uitm...hehe...ngn member kelas...member2...dgn tiket rm 3 sorg...pakat2 tunggu turn..nk naek bas kayu...hehe...lawa..bas yg ni aku rsa klu ada ats jln raya...msti best,,,,angin perggh!!! sepoi2...



firas of course!! sgt teruja...trus terjun...agk dalam la bagi dia...( paras dada)....berbekalkan suar trek yg aku pinjam dr kakak...( ank mak su) aku pon terjun sama...tp x bawak baju...nt basah...( mmg dah basah pon!!)...nyesal x bawak baju....huu...nk salin baju pon senang...sebab dekat je bilik salinan...

mak su best!! sgt sporting....smpat pnjat pokok jambu air kt ctu...bukan curi, tp ambik...aku tgok buah2 tu byk yg dah gugur...dah busuk...aku rsa x salah klu amik...bukan ape...membazir kan...?....dgn PRO nye...mak su panjat pokok tu...sempat la snap gmbar maksu atas pokok!! hahaha...jgn marah ye...




lps mndi...of course lapar!! mkn nasi lemak yg mak su masak...yum2...n kek td..licin...!! hehe...firas as usual...x nak naik...seronok maen air...









dh nk ptg...rasanye pagar dah tutup..kne jln kaki utk kuar ikut pagar lg satu yg agak jauh...dengan berat hati..ramai2 lah kita menapak ke pintu....penat...!!

No comments: