Wednesday, February 03, 2010

firas demam...huuuu








hr ni aku m.C...ank bujang aku demam....mula2 msa aku amik kt umah MAK @ pengasuh yang firas panggil mak...dia kata badan firas panas..cuak jugak aku...sebab mnpk muka dia merah...pipi dah merah...rasa dahi...panas..sah ank aku demam...!!

balik je trus g bndr...dah la blik kol 5lbh...klinik pon ttp.. ( what the @#$#@) bentong mmg koboi...asal petang je cepat nk ttp..dengan keadaan bengang...aku g satu klinik tu...dah ttp sparuh...smpt nk bli ubat je...x dpt jumpe doktor sebab nk ttup...padahal ada lg doktor dlm bilik dia!! ,,,yg aku heran x leh ke rawat sorg je lagi patient? sblm tutup...?? x faham btul aku...

sebenarnye ada 1 poliklinik kt cni...aku x pegi pon..sebab layanan dia mmg ntah hape2..main sentuh ckt..dah ...ok...amik ubt....kt kaunter ye...huhu...tu je...mls dah aku nk g sana...

balik umh...try nk suap ubat...adoooiii....susahnye...puas pujuk...puas ugut...x nak...x nak...doktor suggest...msukkn ubat dlm air yg dia suka mnum...firas suka ribena n air teh...hehe..so...aku pon campur la...dia minum!! lega...

the problem now was...he lost his appetite!!...x nk makan...x nk mnum susu...risau aku....ni saat aku updated blog pn...dia still x nk susu...maybe skit tekak...


apapun...please pray 4 my firas get well soon...rasa pelik pulak bile umah kemas...biasenye x sempat 10 minit aku kemas, dah selerak balik.,.. wif firas's toy...huhu...adek...cepat sembuh....mama sayang adek....mmmmuaahh!!

No comments: