Tuesday, January 31, 2012

berkudis sudaH!!


salam..

nape la malang sangat nasib aku smalam...huu...

on da way nk ambik abang iyas kat skolah...spatutnye ambik masa 5 minit je...dah jadi 20 minit...sebab??...ada keta yang lebih SLOW dari kura2...meter keta aku x sampai pon 20km/jam...!! mula la nk ringan je mulut nak menyumpah seranah...x kan la x perasan senah oii...keta berderet2 kat belakang nun...susah kalu org buat jalan raya macam jalan ayah dia punye

sampai kat skolah...ambik abang iyas pas tu terus ke bandar...pusing 3 - 4 kali baru ada parking...lega!!...

dah selesai beli itu ini..nk balik umah..antar abang iyas ke rumah bbysitter...tgok2...eh!!...nape keta aku calar??!!...pagi tadi x de pon...belek2...uihhh!!..dalam tu..!!...

huwaaaa....!!!!

ada la org gesel ni masa nk kluar parking...aku parking baek punye reverse parking...ko senang2 nk gesel keta aku ye!!...dah la x tau sapa yg gesel..

bodohsss...

x pasal2 BEKuDIS dah alzo kesayangan aku !!..

gambar kudis??...x sanggup nk ambik...kesian kat poket aku nanti...huk2...


tq sudi baca

6 comments:

.: iEyLa :. said...

uwaaa....nasib kite same sis..
semalam nk blk keje tgk2 de calar kt depan belah kiri kete tu..
sape yg gesel tu memng xselamat la..huhu..
terguris hati tgk calar kt my baby.. :p

nora rashid said...

huu...tu la kan...mmg dpt sebakul sumpahan..huu...sampai ank kata : dah la mama...sabar2..bawak mengucap..."...haha...baru 5 tahun tu...trus x jadi nk marah...

adarnadzmie said...

salam kenal...

sabor ye dik...

yana-feehily said...

huhu..sabar je la. mmg sakit ahti bila orang touch n go kete kita..

eeiyss said...

eeiyss witu lagi best... tinggai kat produa untuk sebis qeta... pi amik ada calaq... panjang punya... dari pintu belakang sampai ke pintu depan... uhuk2... tapi eeiyss seorang pendiam (ye ke pendiam? hohoh) tak kata apa... amik... terus balik dengan muka tak bopa nak manis... hhoho

zareliqa afiqa said...

Uhuhu~ kesian..ingatkan ape yg berkudis tadi :)