Monday, May 23, 2011

yos!!

hi...x smpat nk update blog 2 3 hari nie...bz? x jugok...malas sket...tp x lama lg aku rsa aku lah manusie yg paling rajin update blog...tenet free beb...bentong ada tenet free weh...siap pasang tiang wifi dpn umah aku beb...hak2...free lak tu...haw2..wt masa skrg still guna brukbang yg slow nak mapuh...harap2 ps ni...beruboh lor..

hari ni sambutan hari guru peringkat sekolah...suke...saya suke...sebab banyak menang hadiah ( org laen le..) hihi...tp thanks la for students walaupon cekgu ni cuti 3 bulan...x tau le plak bleh menaang anugerah cekgu sporting...( sporting kah daku??)...anyway time asih banyak2..taun dpn vote le lagi...bleh la cekgu simpan koleksi sijil2 cekgu...senang le nk naik pangkat...( ada kaitan ke??...)

n yang paling best....daku x percaya...yang daku boleh terjebak dlm pertandingan menganyam ketupat....( ayakk...apesal la aku lupe nk snap gmbo..)...x penah seumur idup aku mngamyam ketupat...redho...nk cukupkan kuota cekgu yg x cukup lg sorg...yang pasti...aku tukang gunting riben n yg anyamnye kak fatiah...fuyoo...cepat der dia anyam...yg pasti smua dia anyam n ktorang menang...dapat le hadiah tupperware comel hihi...

No comments: