Friday, July 09, 2010

firas...firas...

alahai anak bujang aku nie....tertdo dlm bakul mainan plk...hr ni blek skolah aku rsa penat gile...lps amik firas kt uamh pengasuh...aku blik salin bju...kemas2 umah ckt..rase ngantuk la plk..amik bantal...aku pon pesan la kat dia..." firas..mama nk sleep jap...adik maen elok2 ye.."

kejap je...dlm 5 mnt aku terlelap aku dgr bunyi org curah maenan atas lantai...bukak mata..uiiiih dah bersepah dah....dlm hati aku....( suka hati ko la firas..mama nk tdo jp....)

pelik....nape senyap je...xde pon bunyi2 vroomm2...pinnnn2 mcm mula2 tdo td..( sound effect dr mulut dia...) laaaa....dah tdo rupenye...

ni la hasilnye...baek punye landing dia dlm bakul menan...siap letak bantal lg...aloooooos...keciannye....tu la td kt umah mak x tdo..






kesian ank bujang aku...bakul dah jd katil...




habis sbotol susu...n biar la jap...biar btul2 lena bru bleh angkat masuk bilik....n YES!!!!....aku boleh sambung tdo...

zzzzzz......

1 comment:

Ayu Hussien said...

laaa... cian nye baby ganyut ni.
hehehee dok dlm bakul tu lah pulak ekkhhh...