Sunday, June 06, 2010

school holiday just begin!!



bab cuti ni...aku xleh nk salahkan budak2 skolah klu dorg xcited nk cuti...sbb aku paham..aku pon XCITED GILE ..hahaha...( sori ye budak2..cekgu nk cuti lebey..)

bermula dah cuti skolah...maknenye...banyak la knduri2 kawen.banyakla jemputan kawen...huu...habis la program diet aku..huuu...next week plk..ade knduri kt umh ma aku...adek aku kawen...13 hb knduri kt umh ma...

bermula dah cuti skolah...bndar tanah merah dah mula la...jem..huh...rasa nk jalan kaki je time g bndar...SesAK~...

bermula dah cuti skolah...mule la..naik blik badan aku...waaa....ma masak sedap...n adek2 aku smua kaki makan...x join rugi hak2...

bermula dah cuti skolah....kejw nyew..mghabiskan duit shopping sane sini...huuu...tgl ciput dah duit gj...waa...

bermula dah cuti skolah...xtvity yg paling best...x sabo nk jumpe u all gurlz...hang out 2gether...huahua....jumpe kt umah gua beb...!!

skul holiday just begin...yeah...

No comments: